Naše usluge
Jedan od najvažnijih aspekata organizacije događaja je hrana i piće. Ova stavka predstavlja srž svakog slavlja, jer je hrana ono što spaja ljude i omogućava im da uživaju u zajedničkom trenutku. Bez obzira da li se radi o svečanoj večeri, roštilju ili nekom drugom obliku keteringa, važno je da hrana i piće budu ukusni, kvalitetni i da zadovolje različite ukuse gostiju.
Biti deo nečijeg najsrećnijeg dana je velika privilegija i zato venčanja za nas predstavljaju jednu od omiljenih vrsta poslova. Velikim slanim i slatkim asortimanom hrane ćemo upotpuniti Vaše venčanje, a gostima prirediti nezaboravan dan i veče..
Jedan od najvažnijih aspekata organizacije događaja je hrana i piće. Bez obzira da li se radi o svečanoj večeri, roštilju ili nekom drugom obliku keteringa, važno je da hrana i piće budu ukusni, kvalitetni i da zadovolje različite ukuse gostiju.
Jedan od festivala čiji smo deo već godinama jeste Exit festival. Od rajder lista, do ishrane zaposlenih na terenu, u mogućnosti smo da pružimo potrebnu uslugu u datom momentu.
S radošću vam predstavljamo našu uslugu organizacije i keteringa privatnih proslava! Bez obzira na to slavite li rođendan, krštenje, venčanje, godišnjicu ili bilo koji drugu posebnu priliku, mi smo tu da vam pomognemo u stvaranju nezaboravnog događaja.
ponuda za ketering
više o uslugama i paketima
VENČANJA
Želite da vaše venčanje bude nezaboravan događaj za vas i vaše goste? Mi smo tu da vam pomognemo!
Velika privilegija i čast je biti deo nečijeg najvažnijeg dana u životu i zato venčanja za nas predstavljaju jednu od omiljenih izazova.
Naša kompanija se pored ostalih usluga bavi i organizacijom venčanja, pružajući sve usluge koje su vam potrebne da bi vaš dan bio savršen. Odabir lokacije, dekoracije, muzike, fotografa i ostalih detalja – mi smo tu da vas vodimo kroz ceo proces i pružimo vam savete koji će vam pomoći da napravite najbolje odluke za vaše venčanje.
Kada je u pitanju ketering za venčanja, nudimo veliki asortiman slanih i slatkih jela koja će zadovoljiti svačiji ukus. Naši kuvari su stručni u pripremi hrane, koristeći samo najkvalitetnije sastojke kako bi vaši gosti bili oduševljeni. Uz to, nudimo i razne dijetalne opcije za goste koji imaju posebne zahteve.
Naš tim iskusnih planera venčanja je tu da vam pomogne u planiranju svakog detalja, kako biste mogli da se opustite i uživate u vašem posebnom danu.
Za ponudu i više informacija slobodno nas kontaktirajte.
ORGANIZACIJA DOGAĐAJA
Organizacija događaja je kompleksan proces koji uključuje mnoge različite aspekte. Pored hrane i pića, organizacija događaja obuhvata i opremu, dekoraciju, muziku, prostor i sve što je potrebno da bi se događaj učinio kompletnim. Važno je da svi ovi aspekti budu pažljivo isplanirani i koordinisani kako bi se stvorila savršena atmosfera za slavlje koje organizujemo.
Jedan od najvažnijih aspekata organizacije događaja je hrana i piće. Ova stavka predstavlja srž svakog slavlja, jer je hrana ono što spaja ljude i omogućava im da uživaju u zajedničkom trenutku. Bez obzira da li se radi o svečanoj večeri, roštilju ili nekom drugom obliku keteringa, važno je da hrana i piće budu ukusni, kvalitetni i da zadovolje različite ukuse gostiju.
Međutim, organizacija događaja ne obuhvata samo hranu i piće, već i druge važne aspekte kao što su oprema, dekoracija, muzika i prostor. Oprema koja se iznajmljuje za događaj može biti različita - od stolova i stolica, preko različitih uređaja i rasvete, do bine i ozvučenja. Dekoracija je takođe veoma važna, jer ona doprinosi atmosferi i čini prostor prijatnijim za boravak. Cvetni aranžmani, baloni, svetleća slova ili neki drugi elementi mogu biti iznajmljeni kako bi se prostor ukrašavao.
Muzika je takođe ključna za atmosferu na događaju. U zavisnosti od vrste događaja, muzika može biti izabrana prema ukusu gostiju, temi događaja ili vrsti zabave koju organizujemo. Uz to, prostor u kojem se događaj organizuje takođe igra važnu ulogu u stvaranju atmosfere. Odabir pravog prostora za događaj, kao i uređenje prostora, mogu biti presudni za uspeh događaja. 16 godina iskustva nam je doprinelo i veliki broj poznanstava i saradnika pa smo tako u mogućnosti da pored hrane i pića organizujemo i opremu, dekoraciju, muziku, prostor i sve što jedan događaj čini kompletnim. Za ponudu i više informacija slobodno nas kontaktirajte.
FESTIVALI
Jedna od važnijih stavki kod organizacije festivala jeste i dobra ishrana za sve zaposlene, uključujući: izvođače, tehničare, producente i ostalo osoblje koje je uključeno u organizaciju i vođenje festivala. Ketering za festivale može biti izazovan zadatak, ali pravilno planiranje može pomoći da se osigura dovoljno hrane za sve zaposlene, uz zadovoljavanje njihovih različitih potreba.
Takođe jedna od usluga koju uspešno obavljamo već godinama jesu "rajder liste" - lista zahteva za hranu i piće koju izvođači imaju tokom festivala. Ova lista može uključivati specifične dijetetske potrebe, kao što su vegetarijanska, veganska, bezglutenska, halal ili kosher hrana. Takođe je važno uzeti u obzir potrebe za pićem, uključujući i energetske napitke i vodu, a sve smo to u stanju da obezbedimo.
Jedan od načina da se poboljša iskustvo zaposlenih je organizovanje obroka u pauzama između nastupa. Ovo može pomoći da se smanji stres i napetost, a istovremeno omogućiti zaposlenima da se opuste i uživaju u hrani sa svojim kolegama. Ako je to moguće, dobro je imati nekoliko različitih opcija hrane kako bi svi zaposleni mogli da biraju šta će jesti.
Ukratko, dobro organizovan ketering za festivale može poboljšati iskustvo zaposlenih i pomoći u stvaranju pozitivne atmosfere na festivalu.
Za ponudu i više informacija slobodno nas kontaktirajte.
PRIVATNE PROSLAVE
S radošću vam predstavljamo našu uslugu organizacije i keteringa privatnih proslava! Bez obzira na to slavite li rođendan, krštenje, venčanje, godišnjicu ili bilo koji drugu posebnu priliku, mi smo tu da vam pomognemo u stvaranju nezaboravnog događaja.
Naš tim stručnjaka za organizaciju događaja stoji vam na raspolaganju za planiranje svakog detalja proslave, od odabira lokacije do dekoracije i svega ostalog što je potrebno da bi vaša proslava bila savršena.
Što se tiče hrane, bilo da želite klasični buffet, hladna ili topla jela, kanapee ili nešto sasvim drugačije, mi imamo rešenje za vas. Takođe, za one koji imaju posebne zahteve, u mogućnosti smo da ponudimo posebne dijetetske, vegetarijanske i veganske opcije.
Naša usluga organizacije i keteringa privatnih proslava dizajnirana je tako da vam omogućava da se opustite i uživate u svakom trenutku svog događaja, dok mi brinemo za sve detalje. Za nas nema ničega važnijeg od vaše potpune satisfakcije i želje da se vaša proslava pamti kao nezaboravan događaj.
Za ponudu i više informacija slobodno nas kontaktirajte.
LUNCH PLANET MIX
Pileća rolnica u testu, mini karađorđeva , roštilj kuglica, mix ražnjić, som file grilovan, medaljon u karbonara sosu Prilog - grilovano povrće, kroketi od krompira Salate – grčka, cezar, mešana, vitaminska (izabrati dve) Hleb.
U našem širokom asortimanu može se pronaći i vegeterijanska, veganska, bezglutenska varijanta. Porudžbine prilagođavamo vašim željama i potrebama.
Cena po osobi je 1150,00 RSD Pozovite nas za više informacija
SITNI ZALOGAJI
Lagani zalogaji za svaku priliku.
Gastro Planet nastoji da izgled kanapea isprati i njihov ukus, stoga se može reći da su ona stvarno za sva čula.
U našem širokom asortimanu mogu se pronaći i vegeterijanski, veganski, bezglutenski zalogaji.
Porudžbine prilagođavamo vašim željama i potrebama.
Vrste zalogaja:
Kanape sa kulenom punjen sirom, mini burito sa šunkom I povrćem, čašice punjene raznim vezanim salatama, triangli sa šunkom, kroasani (punjeni, prazni)
Cena tacne dovoljne za 5 osoba iznosi 2500,00 rsd
GASTRO PLANET MIX
Nešto malo konkretniji zalogaji od kojih vaši gosti sigrno neće ostati gladni, a tražiće još!
U našem širokom asortimanu može se pronaći i vegeterijanska, veganska, bezglutenska varijanta.
Porudžbine prilagođavamo vašim željama i potrebama.
GASTRO PLANET MIX sadrži: mini burgeri sa svinjskim mesom, mini burgeri sa pohovanom piletinom, mini pohovana rolnica, mini pohovani sir, mix sitnih zalogaja, salsa i tartar sos
Cena tacne dovoljne za 5 osoba iznosi 3000,00 rsd
SWEET PLANET MIX
Kada želite da ponudite svojim gostima domaće sitne kolače koji će im zasigurno probuditi neka lepa sećanja i momente.
Tu su i slatke čašice u kojima mogu biti vaši omiljeni dezerti.
SWEET PLANET MIX sadrži:
Mix sitnih kolača, dezerti u čašicama
Cena tacne od 2,5kg iznosi 3000,00 rsd
Garantujemo da će svi gosti, a Vi najviše, zauvek pamtiti proslavu na kojoj je tekla belgijska čokolada iz naših magičnih čoko fontana.
Čokoladni mix može sadržati jednu ili više fontana iz kojih može teći:
Belgijska čokolada (crna, bela, mlečna)
Takođe pored čokolade tu je i voće i konditorski proizvodi
Minimalna cena za poručivanje iznosi 200 EUR, cena po osobi iznosi 2,5 EUR (putni troškovi se dodatno naplaćuju ukoliko je događaj van Novog Sada)
Za najmlađe, a i one malo starije.
Na našim slatkim stolovima se mogu naći razni slatkiši.
Slatki stolovi sadrže:
Čokoladna fontana
Mini donuts
Cake pops
Mafini
(Dekoracije po želji)
Mogućnost bez čokoladne fontane
Minimalna cena za poručivanje iznosi 150 EUR, cena po osobi iznosi 3 EUR (putni troškovi se dodatno naplaćuju ukoliko je događaj van Novog Sada) Pozvati za više informacija I dogovor oko dekoracije
BEVERAGE PLANET MIX
Potpuna novina na našem tržištu i nešto što se može videti samo kod nas!
Fontante iz kojih teče Vaše omiljeno piće i u to u neograničenim količinama (bez pulpe)
Kada želite da učinite svoju proslavu nezaboravnom…
Cena iznajmljivanja šampanjac fontane sa pićem u Vašoj režiji je 18000 RSD. Cena iznajmljivanja šampanjac fontane sa Prossecco šampanjcem na bazi 150 ljudi (jedna čaša po osobi) je 420,00 RSD Cena iznajmljivanja šampanjac fontane sa Valmarone šampanjcem na bazi 150 ljudi (jedna čaša po osobi) je 220,00 RSD